معرفی 20 سالن همایش و آمفی تئاتر بزرگ مشهد

معرفی 20 سالن همایش و آمفی تئاتر بزرگ مشهد

معرفی 20 سالن همایش و آمفی تئاتر بزرگ مشهد

شهر مشهد به عنوان دومین شهر بزرگ ایران و پایتخت مذهبی کشور، همواره در طول سال پذیرای همایش های مختلفی می باشد. در مشهد حدود 50 سالن همایش با ظرفیت های مختلف بصورت خصوصی و دولتی وجود دارد که تعدادی از آنها در فضای دانشگاهی، تعدادی در هتل ها و تعدادی بصورت مستقل ارائه خدمات می نمایند. از نظر امکانات و کیفیت ساخت سالن های همایش ، اکثر موارد در سطح قابل قبولی قرار دارند اما همچنان از نظر بکارگیری تکنولوژی های جدید همچنان عقب می باشند. در این مقاله ما به معرفی 20 مورد از سالن های همایش پرطرفدار می پردازیم:

لیست سالن های همایش بزرگ مشهد:

1- سالن همایش هتل جهان مشهد – 180 نفره
2- سالن همایش بوتانیک مشهد – 450 نفره
3- سالن همایش برج سپید – 900 نفره
4- سالن همایش نور مشهد – 300 نفره
5- سالن همایش تقوا مشهد – 300 نفره
6- سالن همایش شهید منتظری مشهد – 300 نفره
7- سالن همایش تصویر ماندگار مشهد – 220 نفره
8- سالن همایش هتل توریست توس – 800 نفره
9- سالن همایش هتل ثامن مشهد – 800 نفره
10- سالن همایش بنیاد فرهنگی رافت – 350 نفره
11- سالن همایش علمی و کاربردی شهرداری مشهد – 400 نفره
12- سالن همایش پارک علم و فناوری خراسان – 400 نفره
13- سالن همایش هتل درویشی – 600 نفره
14- سالن همایش هتل پارک حیات طرقبه – 2000 نفره
15- سالن همایش صبا مشهد – 1000 نفره
16- سالن همایش شهید حاتمی مشهد – 350 نفره
17- سالن همایش همدم – 420 نفره
18- سالن همایش هتل پردیسان مشهد – 300 نفره
19- سالن همایش آریو مصلی نژاد – 400 نفره
20- سالن همایش ابن هیثم – 500 نفره

1- سالن همایش هتل جهان مشهد

سالن همایش و کنفرانس هتل جهان دارای ظرفیت 180 نفری است که در هتل جهان واقع در خیابان شیرازی مشهد ، شیرازی 4 واقع شده است و متعلق به بخش خصوصی می باشد. این سالن دارای موقعیتی دنج و آرام برای برگزاری جلسات می باشد و جلسات به درخواست مشتری میتواند همراه با امکانات صوتی تصویری (نظیر میکروفون، بلندگو، پروژکتور) و نیز خدمات پذیرایی (غذا، میان‌ وعده، چای و کیک و …) باشد. این سالن نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

2- سالن همایش بوتانیک مشهد

این سالن در باغ گیاه شناسی مشهد واقع در بلوار جمهوری واقع شده است، ظرفیت است سالن 450 نفر می باشد و دارای محیطی زیبا می باشد. این سالن متعلق به بخش خصوصی می باشد.

از امکانات این سالن می توان به سن مناسب اجرای سرود و تئاتر، سیستم نور پردازی، صندلی مهمانان ویژه، فضای نمایشگاهی، قطع کننده موبایل، کامپیوتر و لپ تاپ، سیستم گرمایش مرکزی، میز پذیرش مهمانان، میکروفون بی سیم و اینترنت بی سیم اشاره نمود.

3- سالن همایش شهدای سلامت (برج سپید)

این سالن یکی از بزرگترین و مجهزترین سالن های همایش مشهد است که در بلوار خاقانی، بین خاقانی 10 و 12 واقع شده است و دارای ظرفیت 900 نفری می باشد. این سالن جزو سالن های دولتی مشهد بحساب می آید که متعلق به سازمان علوم پزشکی می باشد.

از ویژگی های سالن همایش برج سپید می توان به اتاق کنفرانس، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سن مناسب اجرای سرود و تئاتر، سیستم دیتا پروژکتور، سیستم صوتی پیشرفته، سیستم کنفرانس ویدئویی، سیستم نور پردازی، صندلی مهمانان ویژه، فضای نمایشگاهی، قطع کننده موبایل، کامپیوتر و لپ تاپ، میز پذیرش مهمانان، میکروفون بی سیم و اینترنت وایرلس اشاره نمود.

سالن همایش برچ سپید توسط شرکت طراحی و ساخت سالن همایش رایمند خراسان طراحی و ساخته شده است.

4- سالن همایش نور مشهد

سالن همایش نور در خیابان آبکوه جنب اداره اوقاف واقع شده است و دارای ظرفیت 300 نفری می باشد. این سالن متعلق به بخش خصوصی است و دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سن نمایش، سیستم کنفرانس ویدئویی، سیستم نورپردازی و فضای نمایشگاهی می باشد.

5- سالن همایش تقوا مشهد

سالن همایش تقوا مشهد در خیابان فرامرز عباسی، نبش فرامرز 5 واقع شده است و دارای ظرفیت 200 نفر می باشد، این سالن دارای سن نمایش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و سیستم نورپردازی می باشد. سالن تقوا متعلق به بخش دولتی می باشد.

6- سالن همایش شهید منتظری مشهد

این سالن در دانشکده شهید منتظری واقع در ابتدای بلوار پیروزی مشهد با ظرفیت 300 نفر واقع شده است، این سالن دارای سن نمایش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی مناسب، دیتا پروژکتور و سیستم نورپردازی می باشد. این سالن متعلق به بخش دولتی می باشد.

7- سالن همایش تصویر ماندگار مشهد

این سالن با 220 نفر ظرفیت در خیابان کوهسنگی، بین کوهسنگی 3 و 5 واقع شده است و متعلق به بخش خصوصی می باشد. این سالن دارای سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی مناسب، سن اجرا، سیستم کنفرانس ویدئویی، فضای نمایشگاهی و میز پذیرش میهمان می باشد.

8- سالن همایش هتل توریست توس

مجموعه هتل توریست توس مشهد دارای 6 سالن همایش با ظرفیت های  800 ،700 ،150 ،90 ،45 ،18 نفر می باشد که در میدان قائم، پیامبر اعظم 3 واقع شده است. کلیه سالن های همایش هتل توریست توس دارای امکانات کامل صوتی و تصویری می باشد. این مجموعه متعلق به بخش دولتی می باشد.

9- سالن همایش هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد در انتهای بلوار وکیل آباد و ابتدای جاده طرقبه واقع شده است و دارای سالن همایش 800 نفره می باشد. این سالن دارای امکانات کامل صوتی و تصویری می باشد و متعلق به بخش خصوصی است.

10- سالن همایش بنیاد فرهنگی رافت

این سالن در بلوار لادن ۳۵، بلوار گلدیس، بین گلدیس ۱۰ و۱۲ با ظرفیت 350 نفر واقع شده است. این سالن دارای تجهیزات مناسب صوتی و تصویری می باشد. از امکانات این سالن می توان به سن نمایش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم نورپردازی و فضای نمایشگاهی اشاره نمود.

11- سالن همایش علمی و کاربردی شهرداری مشهد

این سالن در بلوار پیروزی، میدان سلمان فارسی، بین دلاوران 7 و 9 با ظرفیت 400 نفر واقع شده است، این سالن مجهز به سن نمایش، اتاق کنترل، صندلی های ثابت مبله و سیستم تهویه مطبوع مناسب می باشد.

12- سالن همایش پارک علم و فناوری خراسان

پارک علم و فناوری در کیلومتر 12 بزرگراه آسیایی واقع شده است، این پارک دارای سالن همایش به ظرفیت 400 نفر بوده و دارای امکاناتی از قبیل سن نمایش، سیستم تهویه مطبوع، اتاق کنترل، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته و صندلی های مبله ثابت می باشد.

13- سالن همایش هتل درویشی

هتل درویشی، یکی از هتل های پنج ستاره مشهد است که بین امام رضا 24 و 26 واقع شده است. این هتل دارای دو سالن، برای برگزاری همایش است، سالن اول تالار بزرگ آیینه است که در طبقه 17 ام هتل واقع شده است که حدود 600 نفر ظرفیت دارد. سالن دوم، سالن دیپلمات است که در طبقه منفی یک واقع شده است و حدود 300 نفر ظرفیت دارد.

14- سالن همایش هتل پارک حیات طرقبه

هتل پارک حیات، کیلومتر 5 جاده طرقبه واقع شده است و دارای سالن همایش به ظرفیت 2000 نفر می باشد، این سالن دارای اتاق کنترل با تنظیمات صوتی پیشرفته، سن نمایش، تهویه مطبوع و فضای نمایشگاهی می باشد.

15- سالن همایش صبا مشهد

سالن همایش صدا و سیما (صبا) در خیابان امام خمینی جنب باغ ملی قرار دارد، این سالن 1000 نفر ظرفیت دارد و از امکانات صوتی و تصویری پیشرفته ، اتاق کنترل، سن بزرگ، تهویه مطبوع و فضای نمایشگاهی برخوردار است.

16- سالن همایش شهید حاتمی مشهد

این سالن در بلوار فرامرز عباسی، نبش فرامرز 3 با ظرفیت 350 نفر واقع شده است و از صندلی های نصبی مبله با ردیف VIP بهره می برد.

17- سالن همایش همدم

سالن همایش همدم در عبدالمطلب 58 واقع شده است و دارای 420 نفر ظرفیت می باشد، این سالن از چیدمان صندلی معمولی به همراه سن نمایش چرخان، اتاق گریم، اتاق کنترل و فضای نمایشگاهی برخوردار است.

18- سالن همایش هتل پردیسان مشهد

سالن همایش و آمفی تئاتر هتل پردیسان با 300 نفر ظرفیت در بزرگراه شهید کلانتری، جنب بوستان صدا و سیما واقع شده است.

19- سالن همایش آریو مصلی نژاد

سالن مصلی نژاد با 400 نفر ظرفیت، بین هنرستان 1 و 3 واقع شده است. این سالن از سن نمایش، صندلی های ثابت مبله، اتاق کنترل با سیستم صوتی پیشرفته، فضای نمایشگاهی و اتاق گریم برخوردار است.

20- سالن همایش ابن هیثم

این سالن حد فاصل میدان آزادی و میدان تلویزیون، نرسیده به هتل پردیسان واقع شده است و دارای 500 نفر ظرفیت می باشد. سالن ابن هیثم دارای اتاق کنترل، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته، سن نمایش و فضای نمایشگاهی می باشد.

طراحی سالن همایش با شرکت رایمند خراسان

شرکت زیستا سازه رایمند خراسان در سال 1390 با هدف مشاوره تخصصی طراحی و اجرای معماری داخلی آکوستیکی و تجهیز سالن‌های همایش، طراحی و تجهیز سالن آمفی تئاتر، سینما و فضاهای آموزشی تاسیس یافته است . این شرکت از بدو تاسیس با جذب و بهره مندی از توان کارشناسان مجرب، مجموعه منسجم و متمرکز را در راستای فعالیت خود بنا نهاده است که ما حمل آن طراحی واجرای تعداد بیشماری سالن آمفی تئاتر ، همایش و کنفرانس درسطح کشور و مخصوصا استان خراسان رضوی می باشد. جهت بهره گیری از مشاوره ما در زمینه طراحی سالن همایش، آمفی تئاتر و طراحی سالن سینما با شماره 09153052647 تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری:

محصولات و خدمات مرتبط

نظر بدهید